Kami Suka!!

What do you think??

Uii?Tak kan tengok je.:)

Sunday, July 24, 2011

My New BABY~

dah lama aku idam yang sorang ni...tapi dompet kata jangan..setelah sekian lama menabung...akhirnya...aku pinang juga dia..dan dia jadi milik aku....
minat ku pada dia bukan kerna cantik semata-mata....orang berchenta kata...I Need U because I LOVE U...cewahh....ahaha...kerna aku perlukan itu lah aku korbankan wang simpanan untuk mendapatkan dia...selain dari menangkap memori setiap yang aku alami...aku dapat lukis potret yang aku suka..jenuh aku mencari gmbar yang betul2 kena dengan jiwaku sebelum ini..jadi..selepas ni..aku boleh lukis sesuka hati...jadi..ini antara peristiwa2 yang sempat aku snap sepanjang kami bersama...^^,




murid-murid ku..inspirasiku...x sabar nak posting eh~!
 



Farahin

Eva

Zakillah
ada "sesuatu" tentang aku dan dia...


Meja & Kerusi itu..
kosong..sunyi bila mereka tiada....
 
owh..lupa nak bagitau nama BABY aku ni....ni la dia...hehehe...^^

Coba teka model apa??hehehehe...


5 comments:

  1. wah... mantap... sgt b'seni... truskan usaha... u r da most creative boy i know in IPTAR... n i'm sure one day, u will become GTJ (Great Teacher Jhowie)

    ReplyDelete
  2. Zakillah- Anak kesayangan jhowie...
    Eva- Anak tiri, selalunya tak dipedulikan.
    Izuddin- Anak yang selalu dipuji2...
    Jhowie- Selalu dibuli anak-anaknya...Wahahaha

    ReplyDelete
  3. Perghperghpergh
    D7000 ka bro? Lambat ku tauk..huhu
    BTW Congratz ;)

    ReplyDelete

feel free to leave your comment..^^,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...