Kami Suka!!

What do you think??

Uii?Tak kan tengok je.:)

Sunday, May 8, 2011

ROOMATE~White Dove & Dayung Bidayuh

lukisan ni aku buat quick sketch jer...dlm 15 mnit brtarung dgn pensel...hehe..gambr dorang 2 ni sbg pnghargaan sbab slalu kuar masuk blog aku n komen2...

nak crita skit psal model2 ni..sorang nama Liana n sorang nama Beat...Liana ni sama geng dlam ochestra..pemain violin yang hebat..kecik molek berbangsa Iban..peminat lukisan manga n anime terutama cita Naruto...boleh pnggil dia nenek Tsunade..hahaha..dgr cite daddy dia pndai lukis gak...mesti ada darah seni jgk ni....^^,

Beat pula Dayung Bidayuh a.k.a Gadis Bidayuh..juga kecil molek..n sorang photographer yg hebat!!blog dia bnyak kuar gmbar2 yg cantik..jadi kalu nak ambik gmbar korang kawen..try la mintak dia ambikkan..hehe..so..nak dijadikan crita..tgah aku refresh home fesbuk,,kuar la album gmba dorang 2 ni kat home...sajer la aku curik skeping yg ni..kasi surprise sket sbab dorang 2 ni slalu jenguk2 kat blog aku...so...barang sapa yang nak sngt kena gores..jemput2 la slalu ke blog ni yer...hehehe...


ROOMATE


10 comments:

  1. apu jhowie...terharu aku ngau roomate ku bah..adeh..makseh atas pernghargaan itu. ^^
    pembetulan: aku main viola la. haha..nmpk sgt viola ni t'pencil. ;p
    TQ bah!! ^^

    ReplyDelete
  2. lupak..haha, kalu d mdh ku nenek Tsunade hoo..;p
    my daddy nya kedekut ngai share lukisan ya. haha..sygnya ku ndai bakat melukis bka seduai la..uhuk2..

    ReplyDelete
  3. jhowie,seriously,touching glak2 bila ku ngga lukisan tk.speechless aie.
    x sangka juak ko akan melukis gmbr mekduak yan.maka ku x mintak pn.haha (maka,dlm ati maok.. :P)
    thanks sekali gik...n im impressed with ur drawing!

    ReplyDelete
  4. bulak li yan. nya pun da bkat mlukis la..kck ba en. shukor b. abas d lukis ko riya.. =)

    ReplyDelete
  5. yan:ooo..viola ngau violin nda sma meh??hehe
    main cello la d udah 2 aa..haha
    beat:ko blas dndam dlam post kat blog ko oo..haha
    NYDP:ya ka puan??bah..ambik gmbar nok nya lkis ya post kat fesbuk..hehe

    ReplyDelete
  6. JC:ngai..d sumbung ngau ku...haha

    ReplyDelete
  7. pa tuduh2 org nie..ya yg sumbung ngau ktai... hahaa

    ReplyDelete

feel free to leave your comment..^^,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...