Kami Suka!!

What do you think??

Uii?Tak kan tengok je.:)

Sunday, March 20, 2011

HELL BOY SCULPTURE

post kali ini mungkin lari sikit dari kebiasaan post2 lepas...dari goresan pen atas kertas kali ni aku kongsi sebuah hasil kerja bahan maujud pulak..HELLBOY ( HB ) aku ni memang dah lama aku buat...tahun 2009 dulu dah..then aku simpan dalam kotak ngan barang2 lain...last2 jadi ayam penyek pulak dah...kesian beliau..so..tengah nak packing barang nak pegi praktikum besok aku terjumpa HB ngan muka sedih dia..huhu..kesian kan??

HellBoy dah tua..haha

then dengan hati kesian aku pun repair balik la HB ni...sejam juga masa aku buang repair balik beliau...then hasilnya...bolehlah...sesedap mata aku pandang la..kalau korang x puas hati maybe ada cacat yang aku tak nampak..sudi2 la komen k??..^^,


Hell Boy
medium : tanah liat/clay







Before and After

No comments:

Post a Comment

feel free to leave your comment..^^,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...