Kami Suka!!

What do you think??

Uii?Tak kan tengok je.:)

Monday, March 7, 2011

BaSSister

minggu tok...xda goresan pen merah atau pen biru mengores kertas lukisan ku...aku bagi cuti kat pen2 itu lekak brminggu2 mencurah keringat menabur bakti di persada blogspot ku...hehe...entry kali tok aku berik peluang kat penHITAM la pulak utk beraksi...lama dah ku x polah concept art kedak tok..rindu zaman2 agik skolah dolok...hehe..

so...artwork kali tok aku abadikan skali lagi buat pengemar2 BASS & kegiatan yg sama waktu dgn nya...artwork tok pun spesel skit sbab aku siap kaler gik k kaler pensel...lamak dah x berkolaborasi ngan LUNA...entah brapa tahun ndakkah ku dah x mewarna...aku part warna mewarna tok memang bebal sket...x masok ajar...hehe...lepas aku LUNA kan..aku potoshopkan la pulak...edit2 sikit jak...potoshop pun aku x reti...so..siapla BASSISTER yg bererti Bassist prmpuan...any BASSISTER in da house???..^^,

BASSISTER
LUNA VERSION

Bassister
Photoshop

BaSSister
medium: PILOT drawing pen

1 comment:

  1. hai..nama saya bassister...awak boleh panggil saya Bass. tq. : )

    ReplyDelete

feel free to leave your comment..^^,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...