Kami Suka!!

What do you think??

Uii?Tak kan tengok je.:)

Monday, May 9, 2011

Hari Ibu

kalu ada mnusia d luar sna yg x sambut Hari Ibu sungguh derhaka la beliau itu..meskipun beralasan hanya menyambut Hari Mami or Mother's Day...itu sama la..aiyo..so..sempena Hari Ibu yang mulia ini..aku lakarkan potret Mami ku yg terchenta ngan anak buahku tersayang...^^,


The John's Farm
Gawai 2010...tahun ni ahli dah bertambah sorang..hehehe..^^

hari 2 msa cuti kat rmah Mami ada minta lkiskan potret dia tapi aku x buat..x ckup brang nak mlukis kat rumah..hehe...nsib x kena smpah jd batu...>.<..so..nak di jadikan cerita...sbagai sorang anak aku mmg sayang  ngan mami aku...n setiap kali balik mesti aku cium tangan mami..cium kening..cium pipi....entah..makin aku ni tua makin syng aku ngan mami..berat rasa nak balik ke sini tiap kali habis cuti..rsa cam x nak balik la pulak..hehe..ya la..aku ni jarang ada kat rumah..dari tahun 1 lagi dah duduk asrama..masuk skolah mengah tnggal plak skolah asrma penuh...pas 2 lagi jauh aku kena baling kat kuching ni..entah2 nanti posting kat pedalaman mna plak...kmi orng bradik suma skolah..xda orang la teman dia kat rumah..nsib dah ada anak buah ni..ada jga pngubat sunyi dia kat rumah..

so..nanti2 aku bawa la calon menantu dia plak..hahaha..kasi tambah sket pnghuni kat rumah...^^,


My Mumi & Cucunya ( Lian )


4 comments:

  1. hehe..manja amai anak urg nya. ^^
    nama anak buah d sama ngau nama ku ba rumah. Aku cucu mami d duhal.. XD

    ReplyDelete
  2. ais..spa mnja??haha..dh 2 ku nyebut nma d lian ja la..hehe

    ReplyDelete
  3. God bless jhowie..happy family..^__^

    ReplyDelete

feel free to leave your comment..^^,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...