Kami Suka!!

What do you think??

Uii?Tak kan tengok je.:)

Sunday, May 22, 2011

PAK ARIS

ini mungkin lukisan terakhir ku semester ni..esok lusa dah exam...sem depan mbe bz ngan praktikum 2 bulan...jadi..untuk lukisan terakhir ini...aku gores seorang pelukis tersohor Malaysia, Pak Aris. artwork2 beliau sangat realistik dan cantik!!..kalau lah aku dapat tengok lukisan2 beliau secara live alangkah best!..tapi..nsib baik ada internet..suma d hujung jari..hehe...tapi...dalam gambar xkan secantik lukisan sebenar..jadi..untuk potret PAK ARIS ni..aku tumpukan 150% penuh perhatian...tapi...masih ada yang kurang...aku tak pasti sangat bahagian mana..tapi part janggut & rambut 2 sudah pasti la kureng..wlaubagaimanapun...aku puas hati la juga sbagai budak baru belajar....so..trima kasih buat semua yang sudi singgah di blog ni...kalau nak copy lukisan2 sy simpan dlam folder pun boleh...klau nak tengok live..sudi2 la ke bilik saya..bwak ole2 sket..hehe..yg x dpt 2..tnggu asrama trbuka sja la..hahaha...tanks all!!..owyeah~!


 










underconstruction....
 

lukis smbil tgok gmbar dlam laptop..senang..bleh dgr lagu skali..hehe..layan~!


PAK ARIS
medium:ballpoint pen on paper
size: A2
 

Memang dalam Dunia Seni pencariannya tak pernah berakhir...

bahawasanya menguasai bahan yang amat penting dalam Seni Catan. Apapun saya turut rasa terharu betapa tulusnya kamu melukis potret saya Terima Kasih
~Pak Aris

6 comments:

  1. aiseymen..bru ku tringat...x jadi la...haha

    ReplyDelete
  2. PERFECT! ^^
    Maybe lbn dlm gmbr nmpk x clear garisan2 nya, tp ku rasa perfect la tok wie. Spec beliau sungguh real! ;)
    p/s masa asrama terbuka, ku ngau rumate ku rompak lukisan d la. ahaha.

    ReplyDelete
  3. lian:ya la tek...mun ngga live bru nmpak line2 artwork...cakar ayam gik ya..hehe...err...asrma trbuka ku nadai..praktikum..hehehe
    syam:x da la hebat bro..biasa2 jak...agik blajar teknik2 yg betul...

    ReplyDelete
  4. hebak ahhhh :D

    sila tunjuk ajar saia :D

    ReplyDelete

feel free to leave your comment..^^,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...