Kami Suka!!

What do you think??

Uii?Tak kan tengok je.:)

Tuesday, January 25, 2011

Forgive Me

akhernya aku update juak blog goresen PenMerah PenBiru tok...utk para pengunjung baru...ctok aku mok ngambik kesempatan mdah..blog tok bukan laman diari kehidupan aku tapi diari aku ngan lukisan2 goresan ku..xda luahan perasaan gembira..marah..angol...n macam2 gik dalam tok...mun ada pun sumanya dalam bntuk lukisan...so..kali tok..lukisan aku bertajuk...FORGIVE ME....

asalnya lukisan ori tok aku x tauk lukisan sapa..tapi dari kecik aku rasa dah penah nangga lukisan tangan mnta ampun tok...x tauk sapa pelukisnya..mun korang tauk..sound2 lah kat aku ok??..hehe...

anonymous art

jadi..atas kesempatan melukis tangan tok..aku minta sori ampun bena2 ngan geng2 yang ada suroh aku mengores potret daknya...sbenarnya kertas ku dah habis...aku pakey canvas pad jenis CAMPAP...susah mok carik..ku carik kat Think In Motion dah habis stok..tnggal saiz A4 jak gik..ya pun x puas hati mun lukis muka org..detail muka x kacak klak...huhu..so..sapa2 ada jumpa canvas pad jenis campap..padah ngan aku..plezzzzz...........>.<


FORGIVE ME
Medium : BallPen


2 comments:

  1. Betende Hande ( Praying hands) by Albrecht Durer..hehehe.. more on http://en.wikipedia.org/wiki/Betende_H%C3%A4nde

    ReplyDelete

feel free to leave your comment..^^,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...