Kami Suka!!

What do you think??

Uii?Tak kan tengok je.:)

Thursday, January 13, 2011

Live Sketch 2011 Entry

beberapa hari lepas semasa kuliah dalam kelas, lecturer suruh buat sketch muka kwan msing2...cuak jgak aku..x prnah lukis potret org live dalm msa 10 mnit...besanya..aku sketch muka lecturer yg tgh ngajar...klu dah pot pet2 punya sedap..jadi la mngsa aku..haha..

so..nma mangsa goresan aku ni Gideon...dia lukis muka aku..aku lukis plak muka dia...dah aku x bawak pensel g kelas..besa aku bwa buku nota ngan pen sebatang dlam poket...so..ni kira entry 2011 aku la..stakat ni aku msih bz buat keja ABM ( Alat Bantu Mengajar )..blom ada masa nak gores mengores....

Gideon
Medium : Ball Pen
10 minutes sketch
 ni plak potret aku yg Gideon lukis....hehe....mirip aku x??best jga tgk muka sndiri jd model lkisan..trharu aku..x prnah ada org luksi gmba aku..^^,


Me
By: Gideon


7 comments:

  1. Aku suka gambar yg Gideon lukis. Memang sgt ikhlas ;)

    ReplyDelete
  2. kacak la gmbr yg giddy lukis! teringat ngan likisan adik ku..hehehe..so kiut!!!

    ReplyDelete
  3. yan:trima kaseh sbab PUJI bibir I..haha
    syam:ya ka??bleh tahan hensem gmbar yg gidun lukis ya..haha
    ina:skali lagi aku d puji KIUT...ahahaha

    ReplyDelete
  4. Giddy juak yg lukis ya...tahniah giddy!

    ReplyDelete

feel free to leave your comment..^^,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...