Kami Suka!!

What do you think??

Uii?Tak kan tengok je.:)

Wednesday, January 26, 2011

Her, Bass & Bassist

goresan tok buat penggemar2 musik bass...kebanyakan peminat musik...akan lebih suka nangga vokalis..drummer n lead guitar....bagi bassist kedak aku tok...terpinggir jak...xda orang kenal....huhu..teringin juak mok jadi vokalis..tapi sora x sedap...mok jadi lead guitar...agi terkial2....jadi drummer???pegang drumstick ayam terer la aku...huhu...

sebenarnya..gambar ori aku ambik dari deviantart...asalnya prmpuan ya pegang gitar lead...kan ku dah padah..sapa mok pegang gitar bass???huhu....so..atas kuasa pen yang aku ada..aku tukar gitar ya jadi gitar bass..hahahaha...best2!!!tapi dalam musix sebenar...bunyi bass memainkan peranan besar ooo....x da bass...beat lari..lari g siney x tauk juak ku....tp..sbagai bassist...aku terima jak la....bagai melukut d tepi gantang...bak kata orang...ditelan x maok..diluah apa pasal??...eh..sapa makan melukut??gila ka apa...haha..^^,


Her, Bass & Bassist
medium : Blue & Red Ballpen


6 comments:

  1. akhirnya ku ulih comment. puas dh ku try comment p ngai jadi owh. Ahaha...I love bass. Smpai diatu ku gik ngiga speaker yg betul2 mantap bab bunyi bass tok.

    ReplyDelete
  2. waahhhh....bc ga peminat bass oo??haha..d main bass meh??

    ReplyDelete
  3. ahaha..viola pun x pass, bass apa gik. Minat bunyi bass tp main x mu la.

    ReplyDelete
  4. baka main viola gak..cuma di petik..lebih besai & x d letak ba dagu..hehe

    ReplyDelete
  5. ya meh? alu ngemeli ka ku neh..haha.

    ReplyDelete
  6. apuuu...ndai ngemeli deh...tp sigi sama la...tp rasanya susah gik main viola kut...

    ReplyDelete

feel free to leave your comment..^^,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...