Kami Suka!!

What do you think??

Uii?Tak kan tengok je.:)

Sunday, February 27, 2011

HAIR - ALMOST PERFECT!!

goresan kali tok sangat2 mencabar jiwa dan raga aku...aku gunakan teknik2 goresan aku yang terbaik untuk goresan tok...konsentrasi tahap gaban dan perhatian tahap dewa....sangat2 susah..bukan apa..sebabnya model kali tok memiliki kulit yang sangat cerah...x bnyak bayang kat gamba nok nya berik...so aku perlu limitedkan pengaliran ink dari ball pen ku...takut kotor & cacat..aku mngambil masa yang sangat lama dalam mengores rambut...dan aku istiharkan dgan kuasa bulan yang aku ada..tok adalah hasil goresan aku yang paling perfect part rambut...sbab slama tok lukisan rambut yang aku polah cincai n sembrono..mungkin faktor rambut model juak kut..hehe...so...ku harap korang dapat komen apa yang patut n x patut...biasala...aku kadang2 x nmapak kat mana kelemahan goresan aku...mun korang nampak...komen2 la ok??hehe.....

oh..lupak mok padah..model???junior aku kat mktab...patut dah lamak aku polah goresan tok..tapi..hehe...aku bz..haha..dah basi dah permintaan tok sebenarnya...haha...alasan....^^,...peace!!!buat yang agi menunggu hasil goresan korang...sabar k???komen2!!!XD

sketch pakai pensel lok..

rambut itu..begitu menguji koordinasi mata dan tangan aku...

part bibir..menguji kecekapan motor halus..hehe

rambut...siap!!yeah!!


NANA
medium: RedBall Pen

dalam setiap artwork...TANDATANGAN itu penting...hehe..


5 comments:

  1. modelnya cantik.... tapi bagi saya, detailnya hasil tangan awak ini teramat indah.... terutamanya bahagian rambut yang mengurai itu.... indah sekali....

    ReplyDelete
  2. modelnya cantik.... tapi bagi saya detail hasil tagan awak amat indah sekali. terutamanya pada bahagian rambutnya yang mengurai itu.... indah....

    ReplyDelete

feel free to leave your comment..^^,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...