Kami Suka!!

What do you think??

Uii?Tak kan tengok je.:)

Tuesday, November 16, 2010

BEAUTY QUEEN 1&2

Beauty Queen 1 & 2 ini adalah hasil goresan aku dalam medium ballpen...ia adalah goresan potret Angelina Jolie...ada desas desus mengatakan bahawa Angelina Jolie akan ke M'sia x lama lagi kerana beliau akan menukar nama menjadi Angelina Jowie....itu cuma khabar angin sahaja..betul atau x...aku x pasti..yg penting korang suma dah tahu kan???haha...sapa x kenal Jolie kan??memiliki tubuh menawan...mata galak...bibir merah bak delima...pipi bak pauh dilayang...hidung bak seludang...lakonan yang mantat dlm cerita tomb raider dan terbaru Salt selain juga sukarelawan UNHCR yang terkenal dari Amerika Syarikat...memenangi tiga anugerah Golden Globe dan sebuah Oscar sebagai "Pelakon Pembantu Wanita Terbaik" bagi lakonannya dalam filem "Girl, Interrupted"....dan yg penting beliau lahir pada 4 Jun...1992...acah jer..1975...kira muda la 2 kan??ada chance lagi la ni kut....>.<

terus kepada goresan Beauty Queen 1 ini...aku mngambil langkah berhati2 dgn mlukis potret beliau menggunakan topi...so dgn kata lain..aku x perlu susah2 lukis rambut...bnda yg paling aku mlas nak buat...jadi..smasa buat goresan BQ1 ni...aku x mngambil masa yg lama..lbih kurang dlam 2 jam jugak aku besengkang mata...mlakar bhgian mata 2 mnjadi cabaran utama goresan BQ1 ni...ye la...Jolie tarikan nya selain bibir adalah mata ye tak??soo...aku gores punya gores...jadila hasil yg aku puas hati la jugak....mnyelamatkan diri x mlukis rmbut beliau yg pnjg mngurai 2....sapa yg rugI??aku jugak....


BEAUTY QUEEN 1
model : Angelina Jolie
medium : ballpen

utk BQ2 pulak..aku cubaan mmbunuh diri..aku pilih gmbar Jolie yg brambut pnjang...ye la..org kta prektis make perfek....hehe...wlaupun lksan ni x brapa nak perfek....pdan la dgn muka aku kan??huhu...so..aku pilih la gmbar yg mncabar sket.....so..aku konsentrate la kt bhgian rmbut 2 btol2 punya knsentrate...tapi..part hidung plak aku spoil...nmpak cam kena tumbok plak hidung beliau...huhu....hancoo lukisan aku...ni la risiko mngores guna pen..klu dah silap...x dpt nak padam...trpaksa la jugak aku teruskan....tapi...step2 mngores ni smpat jgak aku ambik..nak kasi korang tgok....^^,


step2 mngores BQ2

jadi..dalam BQ2 ni..bnyak yg aku blajar..skill2 baru dlam mngores trutama part rambut 2...wlaupun msih nmpak x elok sgt..mmg x elok pun...xpa..lpas ni aku buat yg lg cun dr ni....oh lupa....lksan ni sblom Sexy Queen...so..kira dah ada kmajuan sket la dlm mengores rmbut...hehe....tp aku still x puas hati....^^,v..peace

BEAUTY QUEEN 2
model : Angelina Jolie
medium : Ballpen

1 comment:

feel free to leave your comment..^^,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...