Kami Suka!!

What do you think??

Uii?Tak kan tengok je.:)

Wednesday, November 10, 2010

GORESAN KU

aku abadikan hasil2 goresan PenMerah PenBiru ku di sini sbagai tatapan buat penggemar hasil kerja aku yg x seberapa...hasil goresan PenMerah PenBiru yang aku post2 kn disini adalah antara hasil kerja yg telah aku buat dan ada beberapanya yg aku scan kan agar korg dpt melihat hasil goresan ku dlm resolusi tinggi.



kerja mengores yang aku lakukan disini adalah suatu yg suka suki aku buat dan bukan untuk tujuan komersil semata2..aku hanya mngambil kelebihan IT ini untuk sama2 brkongsi karya aku dan diharap korang sudi2 la tinggalkan komen spatah 2 kata...nak juga jdkn mlukis ni sbgai krja utma..tp..mmndangkan aku msih stadi...x dpt lah kut..so...hrap korng enjoy..akan di update lagi...^^,

3 comments:

feel free to leave your comment..^^,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...