Kami Suka!!

What do you think??

Uii?Tak kan tengok je.:)

Tuesday, November 16, 2010

Clash of Titans

aku namakan goresan ni Clash of Titans sbab gmbar ni aku gores 3 jam sebelom final World Cup 2010 hari 2...time 2 Holland vs Spain...so..aku gores la potret Robben n Villa...sakit jugak nak carik gmbar robben yg latest dlam google search...suma gmbar2 lama...villa ok la sket..so dlam kelam kabut mencarik then nak gores...trgesa2 jugak aku nak siapkan potret ni..so hasilnya pun..x brapa la nak mantop...sbab nak tgok final punya pasal la ni...dah la team fevret aku klah plak 2...rasa nak bakar2 jer potret Villa ni..mnyampah aku...huhu...

Spain VS Holland
so...sini..aku kongsi sket step2 aku gores robben n villa ni..wlaupun robben nmpak jauh muda....n villa plak nmpak chubby jer...haha..time ni aku msih baru dlam guna ballpen...sori aaa buat pminat2 robben n villa..sy budak bru belajar...huhu..

Robben
Villa
hasilnya..jadila Clash of Titans yg x brapa nak jadi...kpda pminat Holland...x pa..Euro Cup 2012 orange pegang!!haha

Clash of Titans
medium : Ballpen

No comments:

Post a Comment

feel free to leave your comment..^^,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...