Kami Suka!!

What do you think??

Uii?Tak kan tengok je.:)

Sunday, February 6, 2011

Aku & ABC

ello guys...lmak x update sitok...so..d ksmpatan tok aku mok ngucap slamat tahun baru cina buat suma geng2 yang nyambut...mntak angpow??hehe....cuti smnggu x trasa n mmbosankan..kayo2 kat miri x da keja mok polah..kedey pun tutup..hampeh...so..khamis aku trus beli tiket malam ya n balit kuching...boring sangkut kat miri..bgus ku balit kching ada gik keja mok polah...mengores..hehe

so...bcakap soal ABC....bukan ABC air batu campur ok..ABC ya mksudnya Angan2,Bayang2,& Cita2...soal Angan2 aku??masa aku kecik2 dolok nak..aku suka gilak mnconteng..habis dinding rumah jd kertas lukisan..kiranya aku tok artis mural la time kecik2 dolok..haha..so..bila dah suk gilak melukis..time ya ku berangan...mun ku dah besa kelak..aku mok ada art gallery kedirik....tmpat aku gntung2 lukisan...then orang ramey datang...berebut2 mok beli...cewah...angan2 aku...XD...

bila dah ada angan2...mula la nmpak bayang2...aku melukis hmpir tiap hari...trutama time waktu kelas...besa..time wktu kelas jak aku dapat temu buku ngan pensel...time2 lain??g lastik burung..main kat parit...main keja2 atas pokok...main layang2...n macam2 gik keja nok biak kecik polah dolok2..bukan kedak kinek tok ada video game,TV...Pesbuk....tp zaman knak2 nang besh...sok..so..bayang2 nya??aku penah jual lukisan2 zaman knak2 aku ngan geng2...RM0.20 sigek!!!di ulangi...RM0.20 sigek!!!murah??mahal ya time kecik dolok!!macam2 aku boleh beli....

dah ada angan2...nampak bayang2....so..cita2 aku...tercapai??hmmm....korang pikey la kedirik...aku tok bkal sorang cekgu...ney pat polah art gallery kedirik...tp x pa...aku polah mini art gallery pun jadi la oo???aku polah kat bilit...mun korang mok ngga..datang la g bilit aku....haha prmpn x pat dtg...sori..ngga sitok jak la...^^,





moral of the story..korang mesti ada ABC kedirik nak???so...aku mok kongsi sigek ayat yang aku baca kat sbuah buku...


Allowing yourself to live instead of exist..make a list of all things you want to do in your life time. Be creative with it-live your dreams, confront your fears and challange yourself. Cross off the items on the list after you have done it. Experiment. You will find more bounce in your step and more joy in your life!!
                      
                     Dance like nobody's watching,
                   Love like you've never been hurt,
                        Sing like nobody's listening,
                       Live like it's heaven on earth.
                                 MARK TWAIN.

6 comments:

  1. Asrama terbuka la ku nangga smua ya.haha.
    pastikan dh d'frame semua.lak ku ambik gmbr byk2
    haha.
    btw,nice job jhowie!
    :)

    ReplyDelete
  2. asrma trbuka ku tutup.....takut kena rompak...haha

    ReplyDelete
  3. ok la.tutup la.lak ku komplot ngan allen.haha
    tingkap ada bh..
    :P

    ReplyDelete
  4. xda..allen demam time ya..nya balit kmpg...haha

    ReplyDelete
  5. ada jk alasan.haha.
    boh jk.xpa,ku try imagine jk tk..
    yahhhh,kacak da jk :P

    ReplyDelete
  6. hehe..kacak la ompuan lam ya joie. n suka glak quotes dr mark twain ya..really meaningful!

    ReplyDelete

feel free to leave your comment..^^,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...