Kami Suka!!

What do you think??

Uii?Tak kan tengok je.:)

Sunday, February 20, 2011

Our Saviour

Aku sangat bersyukur ngan apa yang ada kat aku kinek tok..meski aku tok bukan manusia alim yang tiap minggu pegi gereja...so..goresan kali tok..aku abadikan..OUR SAVIOUR...sebuah potret Jesus Christ...sebelum melukis potret tok..aku tanya ngan geng2 alim sebab aku x tauk boleh ka x kita melukis potret Bapa kita??soo...Aron a.k.a geng alim aku padah..boleh..."sik da berdosa pun...ya agikla memuliakan anugerah yg Tuhan berik kat kita...asalkan ko jgn mencacatkan wajahnya"....so..dgan hati tenang..aku pun mula mengores...aku cuma mengunakan imaginasi dan beberapa potret lukisan pelukis lain untuk mengambarkan wajah Bapa kita...so...siaplah goresan Our Saviour versi aku...tanks 4 reading...God Bless!!..^^,

Our Saviour



lakaran pensel

detail pada duri..

mengINKkan duri..

90% siap..

2 comments:

feel free to leave your comment..^^,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...