Kami Suka!!

What do you think??

Uii?Tak kan tengok je.:)

Thursday, February 17, 2011

Sakit Woooo....& Think In Motion

kali tok..aku coba angin baru..try lukisan versi 3D...ya pun...cam x brapa menjadi jak...aku polah goresan tok time org tgh polah presentation kat depan..aku sebok2 polah keja kedirik..utk cobaan pertama..aku try polah paku trpacak kat jari..guna ball pen yang ada jak..medium pen jak la aku reti guna...korang nilai la kedirik...

Sakit Woooo..T_T
utk second try...aku coba atas kertas...A4 size..medium ballpen...model...marker..hehe....agik brgiat keras mnghasilkan bayang2 n chya yg tepat n realistik....tapi...masih gagal!!!argghhhh!!!!
Think In Motion

Spot the NOT!!

lain sudut..lain hasilnya...

sudut lain...pelik kan??
so...cita2 ku....mun da masa..ku mok try 3D kan manusia gik....harap2 la...>.<..peace!!

4 comments:

feel free to leave your comment..^^,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...